Dag 2: zondag 18 februari 2018 - Reisverslag uit Bangalore, India van Marnix2018 - WaarBenJij.nu Dag 2: zondag 18 februari 2018 - Reisverslag uit Bangalore, India van Marnix2018 - WaarBenJij.nu

Dag 2: zondag 18 februari 2018

Door: Jetske en Phebe

Blijf op de hoogte en volg Marnix2018

18 Februari 2018 | India, Bangalore

Na iets langer geslapen te hebben dan de 1e dag werden we weer wakker op ons stenen matras. Ontbijt was top. Na het ontbijt deed iedereen z’n mooiste kleren aan en gingen we naar de kerk. De heen reis was weer een hele beleving in de fel gele schoolbus van Yuvalok: hoopjes koeien bij hoopjes afval, vrouw die van de scooter viel in het overdrukke verkeer, de eerste fietser (hahah we voelden ons een beetje thuis) en de mega grote verschillen tussen arm en rijk op een aantal meter. Vanuit onze rommelige wijk kwamen we aan in een super luxe hotel, met beveiligers en deurwachters, waar onze kerkdienst was.
Eerst kregen we koekjes en thee, waarna de kerkdienst begon. Eerst met z’n allen staand liedjes zingen, daarna kwam de preek van een erg Amerikaanse man, die een heel uitgesproken mening had over de controle uit handen geven aan God. De meningen hierover waren verdeeld…
Dit hotel was onze hoop op een beetje WiFi, maar helaas :(
Dit hotel was zo ontzettend mooi, dat Shobha (onze gastvrouw), ging proberen of we daar de laatste nacht konden slapen, aangezien onze trip naar Mysore niet door gaat.
Op de terugreis was Logan effetjes van ’t padje af: ze kwam er namelijk achter dat er pitjes in paprika’s zitten. Na de dienst was er weer heel veel eten en aten we ons vol met rijst en scherp spul. Jetske kon het nu al niet meer aan, Shobha gaat de scherpheid alleen nog maar opvoeren, vroom vroom.
Daarna hadden we een vrije middag, dus chillingzz in de zon op het dakterras

Toen gingen we avondeten, dat betekende nog meer rijst!!!
Genietend van het eten viel het stroom/licht uit #dailyroutine. Na het eten hadden we een goed gesprek met Shobha waarin we al onze vragen konden stellen. Daarna was het toch maar eens tijd om productief te worden, dus gingen we de puntjes op de i zetten voor de eerste lessen van morgen. We kwamen tot de ontdekking dat nog niet alles goed voorbereid was, maar als het goed is komt dat helemaal goed. Inmiddels zitten we deze blog te schrijven en is het alweer bijna tijd om onze oogjes te sluiten en tandjes te gaan poetsen.

• 21 Februari 2018 - 13:06

Judith Roesink:

Heel veel plezier in Bangalore! Jullie reisverslag lezend, komen alle herinneringen aan India weer boven!!

• 21 Februari 2018 - 20:59

Anneloes Van Voorden:

Fijn dat de reis goed is gegaan en dat jullie veilig zijn aangekomen. Ben erg benieuwd wat jullie allemaal nog gaan meemaken. Ik wens jullie een mooie en zinvolle tijd toe. XX

• 21 Februari 2018 - 21:53

J.Leenders:

Geniet er van.
    Veel succes morgen.

Als het goed is, is morgen alles goed. :-)

• 22 Februari 2018 - 08:12

Ellen Schroten:

Wat een leuk verslag! We kijken uit naar volgende verslagen! Heel veel plezier!

• 22 Februari 2018 - 08:15

Sylvana:

Leuke verslagen. Veel plezier verder. Geniet van jullie tijd daar.